DOLAR

46,6297$% 0.12

EURO

53,2277% 0.29

GRAM ALTIN

6.076,04%0,78

ÇEYREK ALTIN

10.018,00%0,21

TAM ALTIN

39.857,00%0,10

ONS

4.050,19%0,58

BİTCOİN

2781616฿%-2.90378

Sabah Vakti a 02:00
Gaziantep AÇIK 27°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

Boğaziçi Atatürk Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen yıl sonu resim sergisi, öğrencilerin birbirinden özel eserleriyle sanat dolu anlara sahne oldu.

Sergiye, İlçe Millî Eğitim Müdürü Mustafa Çetin ile Şube Müdürü Muhammet Polat katılım sağladı. Öğrencilerin yıl boyunca emek vererek hazırladığı çalışmalar ziyaretçiler tarafından büyük beğeni topladı.

Birbirinden renkli ve anlamlı eserlerin yer aldığı sergide öğrencilerin yetenekleri takdir edilirken, emeği geçen idareci, öğretmen ve öğrenciler tebrik edilerek başarılarının devamı temenni edildi.

Sanata ve öğrenci çalışmalarına verilen önemin bir kez daha gözler önüne serildiği etkinlik, katılımcılardan tam not aldı.

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

23 NİSAN ETKİNLİKLERİNE BAŞARI BELGESİYLE TEŞEKKÜR

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0

TELİF HAKKI!