DOLAR

46,5031$% 0.05

EURO

52,7670% -0.33

GRAM ALTIN

6.041,34%-1,66

ÇEYREK ALTIN

10.039,00%-1,66

TAM ALTIN

39.986,00%-1,63

ONS

4.014,57%-2,35

BİTCOİN

2920805฿%0.62343

Sabah Vakti a 02:00
Gaziantep AÇIK 30°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

İslahiye Müftülüğünden Bağımlılıkla Mücadelede Farkındalık Etkinliği

Gaziantep’in İslahiye ilçesinde, İlçe Müftülüğü tarafından bağımlılıkla mücadele kapsamında hayata geçirilen “Bağımlılıkta Farkındalık” projesi kapsamında çeşitli etkinlikler düzenlendi.

İslahiye İlçe Müftülüğü Bağımlılık Koordinatörlüğü tarafından gerçekleştirilen proje kapsamında öğrenciler ilk olarak Opet Camii’nde bir araya geldi. Programda Şube Müdürü Ahmet Çelik ile Din Hizmetleri Uzmanı Muzaffer Güneş, öğrencilere bağımlılıkla mücadele konusunda bilgilendirici sohbet gerçekleştirdi.

Eğitim programının ardından öğrencilerle birlikte sosyal ve sportif etkinlikler düzenlendi. Bu kapsamda halı saha futbol maçı yapılırken, Yesemek ve Huzurlu Yayla Mahallesi’nde çevre temizliği gerçekleştirildi. Ayrıca kuşlar için yuva hazırlanarak doğa yürüyüşü etkinliği düzenlendi.

İkindi namazının eda edilmesi ve yapılan ikramların ardından program sona erdi.

İslahiye İlçe Müftüsü Dr. Mustafa Demir, etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen din görevlilerine ve katkı sunanlara teşekkür ederek, bağımlılıkla mücadeleye yönelik bu tür faaliyetlerin periyodik olarak sürdürüleceğini ifade etti.

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

İslahiye OSB’de Kaymakam Mehmet Soylu’ya Veda Buluşması

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0

TELİF HAKKI!