DOLAR

46,5272$% 0.03

EURO

53,0300% 0.28

GRAM ALTIN

5.975,57%-0,08

ÇEYREK ALTIN

9.960,00%-0,09

TAM ALTIN

39.669,00%-0,10

ONS

3.989,57%-0,24

BİTCOİN

2828422฿%-2.6967

Sabah Vakti a 02:00
Gaziantep AÇIK 26°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a

İslahiye Belediye Başkanı Kemal Vural, 6 Şubat 2023 tarihinde yaşanan “Asrın Felaketi”nin ardından bölgede verdikleri büyük destek dolayısıyla Batman Valisi Ekrem Canalp ve Batman Belediyesi personeline teşekkür ziyaretinde bulundu.

Ziyaret kapsamında Başkan Vural, depremin hemen ardından Batman’dan gelen yardımların, koordinasyon desteğinin ve sahadaki personelin fedakârca çalışmalarının İslahiye halkı için büyük bir moral kaynağı olduğunu vurguladı.

“Destekleriyle yalnız olmadığımızı hissettirdiler” diyen Başkan Vural, gösterilen bu dayanışma ve yardımlaşma ruhunun asla unutulmayacağını belirtti. Vural, Batman Valiliği ve Belediyesine İslahiye halkı adına minnettarlığını iletti.

0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

İslahiye OSB’de Yol Seferberliği!

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0

TELİF HAKKI!